"A látás"

Fordítás:The sight

4 éve

11 hozzászólás


gotaTemesv

Mikor view, mikor sight és mikor vision? Valaki magyarázza már el, kérem!

2 éve

emgepe
emgepe

A The seeing miért nem jó? A szótárak szerint ez is a látás egyik jelentése, ugyanakkor a program nem fogadja el.

2 éve

mullergabi77

Másik feladatnál elfogadja a view-t. Itt miért nem?

2 éve

gotaTemesv

K

2 éve

bela0830

az előzőben elfogadta a "site".t is látásnak, szerintem hibás, jeleztem

2 éve

gotaTemesv

Újra kérem,valaki magyarázza el,hogy mikor view,mikor sight és mikor vision!

2 éve

Simon_Zoli

view - kilátás, látvány / vision - látomás / sight - látás, látvány

2 éve

49katirozsnyone

Seeing=látó, vagy látok, látsz, stb.. I am seeing you are seeing, stb

1 éve

szabolevente

a vision nem latomas?rengeteg a hiba ebben a reszben

4 éve

MZs1977
MZs1977

Nem csak látomást, a "vision" látást is jelent. Nincs ezzel semmi baj.

4 éve

G.Lox
G.Lox

nincs, akkor a másiknál miért csak view-t fogad el?

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.