"Does your horse have a name?"

Traducere:Calul tău are un nume?

July 25, 2014

24 de comentarii


luciagreenf

Flw

October 22, 2016

ana854416

Am scris ,,, has a name,,, si,,, cica trebuia ,,,have,,, pai calul nu e persoana a treia? El ,,,calul tău are ( has )un nume? Ma poate lămuri cineva ,,,, de ce ...trebuia sa scriu ,,,have? Multumesc ,anticipat!

November 17, 2017

ColtaIon

Yes he have a name

March 11, 2018

Andreea309045

N-am un cal XD

July 5, 2017

Adelina507898

Ce înseamnă XD

August 4, 2018

vladimir.33

Dar poti sa explici mai clar te rog cind se foloseste do si does. Multumesc

January 24, 2016

MainaAless

"Do" se foloseste la prima persoana ( I , We ), la a 2 a pers (You) si la a 3 a pers PLURAL (They) "Does" doar la a 3 a persoana SINGULAR (She , He , It )

March 26, 2016

Johanna_Blue

DO I/we/they...?... as opposed to DOES he/she/it...?

January 25, 2016

angelk87

Din cate stiu eu aici s-ar traduce "are calul tau un nume? "

July 25, 2014

fantomitzah

Este acceptată și acea variantă, dar în română sună mai natural cea afișată.

July 26, 2014

alexalinguo

mie nu mi-a acceptat varianta si m-a dus inapoi cu o intrebare

January 20, 2015

Roxy6777

Nu vezi ca "have" este asezat dupa "horse"?!

February 6, 2015

MainaAless

Calul tau are un nume ?

March 26, 2016

geolic

Nu putem sa punem has

November 22, 2015

daniela352789

Nu pentru ca has se foloseste când se referă la el sau ea aici fiind varba de al tau deci trebuie have

January 10, 2016

calipso98

cand se foloseste 'do,does...''? si de ce,daca inseamna face... in propozitie nu exista,dar se foloseste:-? asta e nelamurirea mea:D

August 25, 2014

fantomitzah

Verbul ”do” se folosește ca verb auxiliar în formarea propozițiilor interogative.
Am explicat în discuția de aici.

August 25, 2014

Johanna_Blue

ca la noi verbul "a avea"... cand "AM facut ceva" nu inseamna ca efectiv "am" in posesie ceva... e doar auxiliar

September 24, 2015

7marian13

Nu trebuia does your horse has a name?

October 10, 2014

Popisor

7marian13, Limpede, gasiti explicatii complete despre have/has daca intrati pe linkul pe care l-a dat fantomitzah mai sus! :)

October 11, 2014

7marian13

Gata, m-am lamurit :)

October 12, 2014

ElizaConstantin

De ce nu se poate si ce nume are calul tau

July 14, 2015

alexia-ocsana

Ce nume are calul tau nu poate fi folosita pentru ca in romana primul cuvant dintr-o propozitie incepe cu litera mare si "ce,,nu incepe dar calul da.

September 8, 2015

Adelina507898

Adevărat

August 4, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.