Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlan yemeği pişirir."

Çeviri:The boy cooks the food.

4 yıl önce

24 Yorum


OsmanYlmaz5

cook yemek pisirmek degilmi neden bir daha food yszma geregi gördük. the boy cooks yetmezmiydi..bir onceki soruda yemek pisirir diye crvap vermistiniz.hatta she sleeps and I cook gibi cumleydi..o uyur ben yemrk pisisirim cevabinizdi..food gereksiz degilmi..yazmasak olmazmi

3 yıl önce

tarkansimsek60

I agreet with you

3 yıl önce

duoturkan

niçin the kullanıyoruz

3 yıl önce

bakidilek

The belirli bir nesneyi ifade ediyor.(kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği arasından birini özellikle belirtmiş oluyor.ya da özel bir yemek.) örneğin boy:çocuk fakat the boy: belirli bir çocuk

3 yıl önce

akyolnur

Bilinen bir yemekten bahsediliyor .

3 yıl önce

baroska0

Cooks ne alaka biri bunu açıklasin lütfen. the boy cook the food nesi yanlış

3 yıl önce

AliTAKOPAR1

"The boy", 3. tekil şahıştır. Geniş zaman cümlelerinde 3. tekil şahsa ait fiillerin sonuna "s" takısı gelir.

3 yıl önce

GuefCanl

Dinner olmamı

4 yıl önce

hasanakgun

Dinner aksam yemegi demek

3 yıl önce

Basar46

Neden the ?

3 yıl önce

omerfarukyldrm

The boy anladim da, the food ne ya?

3 yıl önce

AliTAKOPAR1

"oğlan yemek pişirir" denilseydi "the" kullanılmazdı. "yemeği" kelimesi ile belirli bir yemekten bahsedildiğini anlıyoruz.

3 yıl önce

mranKele

Ben de cook yerine make kullandım

3 yıl önce

bakidilek

food yerine meal da kullanılabilir mi?

3 yıl önce

ismail-e.a.

The boy yerine "boy" yazdım kabul etmedi. Bana göre özne old. Bir fark yok

3 yıl önce

onurr35

the boy cooks food dedim fooddan önce ki "the" ne için ?

2 yıl önce

semihsefer

"The boy cooks lunch" neden olmaz?

2 yıl önce

ASLIKURTUL1

Neden cooks oldu bilen varmi

1 yıl önce

rana.kuzu

boy cooks meal yazdığımı kabul etmediler ki aynı şey

1 yıl önce

ESRAYA1

Meal=öğün iken food=yemek anlamına geliyor.Öğün belli vakitlerde tüketilirken yemeği ne zaman istersen pişirirsin belli bir vakti yoksa öğün olmaz zaten.

8 ay önce

ESRAYA1

Food yemek demek Meal öğün demek Öğünü sadece belli vakitlerde tüketirsin.Ara öğün bile vardır.Fakat yemek adı üstünde yemektir.Ne zaman istersen tüketebilirsin.Belirli bir zamanı yoktur.

8 ay önce

Bora248132

Tam

10 ay önce

mehmetcan740130

tam anlamiyla ingilizce ogrenebilen varmi

6 ay önce

Cuma429784

Burada the olmasi hata degil, aksine daha onceden konusulup anlasilmis olan yemegi kasteder.

5 ay önce