Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlan yemeği pişirir."

Çeviri:The boy cooks the food.

4 yıl önce

28 Yorum


OsmanYlmaz5

cook yemek pisirmek degilmi neden bir daha food yszma geregi gördük. the boy cooks yetmezmiydi..bir onceki soruda yemek pisirir diye crvap vermistiniz.hatta she sleeps and I cook gibi cumleydi..o uyur ben yemrk pisisirim cevabinizdi..food gereksiz degilmi..yazmasak olmazmi

3 yıl önce

tarkansimsek60

I agreet with you

3 yıl önce

suleelus

gereksiz değil. cook pişirmek. food ise yemek. i cook =pişiririm i cook the food = yemeği pişiririm , i cook x = x i pişiririm gibi.

3 yıl önce

duoturkan

niçin the kullanıyoruz

3 yıl önce

bakidilek

The belirli bir nesneyi ifade ediyor.(kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği arasından birini özellikle belirtmiş oluyor.ya da özel bir yemek.) örneğin boy:çocuk fakat the boy: belirli bir çocuk

3 yıl önce

akyolnur

Bilinen bir yemekten bahsediliyor .

3 yıl önce

baroska0

Cooks ne alaka biri bunu açıklasin lütfen. the boy cook the food nesi yanlış

3 yıl önce

AliTAKOPAR1

"The boy", 3. tekil şahıştır. Geniş zaman cümlelerinde 3. tekil şahsa ait fiillerin sonuna "s" takısı gelir.

3 yıl önce

GuefCanl

Dinner olmamı

4 yıl önce

hasanakgun

Dinner aksam yemegi demek

4 yıl önce

Basar46

Neden the ?

3 yıl önce

omerfarukyldrm

The boy anladim da, the food ne ya?

3 yıl önce

AliTAKOPAR1

"oğlan yemek pişirir" denilseydi "the" kullanılmazdı. "yemeği" kelimesi ile belirli bir yemekten bahsedildiğini anlıyoruz.

3 yıl önce

mranKele

Ben de cook yerine make kullandım

3 yıl önce

bakidilek

food yerine meal da kullanılabilir mi?

3 yıl önce

ismail-e.a.

The boy yerine "boy" yazdım kabul etmedi. Bana göre özne old. Bir fark yok

3 yıl önce

onurr35

the boy cooks food dedim fooddan önce ki "the" ne için ?

2 yıl önce

semihsefer

"The boy cooks lunch" neden olmaz?

2 yıl önce

ASLIKURTUL1

Neden cooks oldu bilen varmi

2 yıl önce

rana.kuzu

boy cooks meal yazdığımı kabul etmediler ki aynı şey

1 yıl önce

ESRAYA1

Meal=öğün iken food=yemek anlamına geliyor.Öğün belli vakitlerde tüketilirken yemeği ne zaman istersen pişirirsin belli bir vakti yoksa öğün olmaz zaten.

10 ay önce

ESRAYA1

Food yemek demek Meal öğün demek Öğünü sadece belli vakitlerde tüketirsin.Ara öğün bile vardır.Fakat yemek adı üstünde yemektir.Ne zaman istersen tüketebilirsin.Belirli bir zamanı yoktur.

10 ay önce

Bora248132

Tam

1 yıl önce

mehmetcan740130

tam anlamiyla ingilizce ogrenebilen varmi

8 ay önce

Cuma429784

Burada the olmasi hata degil, aksine daha onceden konusulup anlasilmis olan yemegi kasteder.

7 ay önce

hsefa1966
hsefa1966

"Food" ne zamandan beri yemek oldu?

4 yıl önce

hasanakgun

Food yemeklere verilen genel bir isimdir

4 yıl önce

haydarali769

Katılıyorum

4 yıl önce