1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He listened to both sides."

"He listened to both sides."

Çeviri:O her iki tarafı da dinledi.

July 25, 2014

9 Yorum


moriantess

O iki tarafida dinledi


RyuzakiHideki

Both kelimesi ne anlam katıyor?


furkan718437

İkisi , her iki demek


Berra325069

" O iki tarafida dinledi " neden kabul edilmiyor ?


endermaxijunior

Burada "listen" kullanılması doğru mu? Sanki iki faklı komşunun evini bardakla dinliyormuş gibi oluyor;') Başka bir şekilde söyleyebiliyor muyuz? Ya da bu yaygın olan kullanım mı "dert" yada "sorun" dinlerken?


ilavus

ben de sanki eski kasetlerin iki tarafını da dinledi gibi bi anlam çıkardım :)


hilal630995

Bu cümlede tarafı da anlamı veren to mu acaba ?


MajorHealing

listen to bir kalıp galiba.


beytullah414693

O her iki tarafida dinledi de olmadi da ayir diyorsun

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.