1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Thousands of years"

"Thousands of years"

Çeviri:Binlerce yıl

July 25, 2014

12 Yorum


SELM817466

Ben binlerce yıl yazdım, doğru da kabul edildi fakat binlerce yıldır diye biliyordum, yanlışlıkla binlerce yıl yazmıştım. Binlerce yıldır doğru mu değil mi?


Turker90

yılın binlercesi oluyor...


ibrahim.ke3

"Thousands of years" eger "of" eki varsa -in eki getirmek zorunda degul miyiz ? Ben "binlerce yilin" yazdim kabul etmedi? Bilen biri aciklar mi beden program yanlis kabul etti ?


-PJM-

Ben de cevap bekliyorum.


SabineBergmann1

en ingiliz değilim Bence bir söz gibi. Thousands of years = Binlerce yıl/yıldır Thousand years = Bin yıl/yıldır Bildiğim kadarıyla ingilizce mümkün değil "Thousands years" söylemek, bu yüzden "of". Ayni: hundreds of weeks = yüzlerce hafta ...s of = ...erce X Üzgünüm, ne İngilizce ne de Türkçe olduğum için daha iyi açıklayamam.


Bar946473

Cevaplamalarını merakla bekliyorum


SabineBergmann1

en ingiliz değilim Bence bir söz gibi. Thousands of years = Binlerce yıl/yıldır Thousand years = Bin yıl/yıldır Bildiğim kadarıyla ingilizce mümkün değil "Thousands years" söylemek, bu yüzden "of". Ayni: hundreds of weeks = yüzlerce hafta ...s of = ...erce X Üzgünüm, ne İngilizce ne de Türkçe olduğum için daha iyi açıklayamam.


SabineBergmann1

Ben ingiliz değilim Bence bir söz gibi.

Thousands of years = Binlerce yıl/yıldır Thousand years = Bin yıl/yıldır

Bildiğim kadarıyla ingilizce mümkün değil "Thousands years" söylemek, bu yüzden "of". Ayni: hundreds of weeks = yüzlerce hafta

...s of = ...erce X

Üzgünüm, ne İngilizce ne de Türkçe olduğum için daha iyi açıklayamam.


lara.erik.

Thousands derken s ne işe yarıyor?


runway25

''s'' çoğul takısı yani burda ''-lar, -ler'' işlevi görüyor.


BurakErdogan09

Thousands of years binlerce yıl anlamına gelmez mi?


Balaban261100

Binlerce yıldır kabul edilmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.