"Halk kadınları sever."

Çeviri:The public likes women.

4 yıl önce

22 Yorum


Erincozgur

Folk?

3 yıl önce

RubyMell

"the folk loves the women" bu cümle nasıl yanlış kabul edilebilir ?

2 yıl önce

FoxyPink1

Women dan önce the koymanı hatalı bulabilir.

10 ay önce

talha619795

ben the koymadım yine hatalı dedi. Galiba folk'u beğenmediler. illede public olacak yani

10 ay önce

BARIS_KARAMAN

Halk cümleleri kanıksadı :)

3 yıl önce

ilkealtinpulluk

public yerine community olmaz mıydı?

1 yıl önce

Selman58322

'Community' halk değil de belirli bir topluluktan bahsederken kullanılır

5 gün önce

Murat-TRK

Halk bir topluluk ifadesi olduğuna göre public çoğul olarak değerlendirilebilir mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir. Türkcede de ayni sekilde tekil kullanilir, "Halk kadınları severler." olmadigi gibi public de cogul algilanamaz

4 yıl önce

aaaaaaaaaaaaaaaf

People da halk anlamina gelir

4 yıl önce

zeo232692

What

11 ay önce

zeo232692

???

11 ay önce

kub94

Bazi bölümler neden açılmıyor??

3 yıl önce

mukulele

public çoğul değilse neden s takısı alıyor

3 yıl önce

lturgutus

Niye womens olmadı?

1 yıl önce

okcu003

Women: kadınlar/woman: kadın

1 hafta önce

nail864628

Halk deyince çoğul olmaz mı

11 ay önce

m1l2h

halk they anlamına gelmiyor mu neden like'ın sonuna s takısı geliyor
yani s takısı he she it te gelmiyor mu

4 ay önce

Velikarak

My answer is The public loves the women.

2 yıl önce

AliEnesM

Bence "ladies" de olmalı ek cevaplarda.

2 yıl önce

calmire

public yerine people yazdım ne farkeder ya

4 yıl önce

altunufuk

Halk ve insanlar tam olarak aynı şey değil.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.