1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Halk kadınları sever."

"Halk kadınları sever."

Çeviri:The public likes women.

July 25, 2014

15 Yorum


Erincozgur

Folk?

March 4, 2015

aaaaaaaaaaaaaaaf

People da halk anlamina gelir

December 10, 2014

chsdwn

"the folk loves the women" bu cümle nasıl yanlış kabul edilebilir ?

May 13, 2016

incijean_

Women dan önce the koymanı hatalı bulabilir.

January 12, 2018

talha619795

ben the koymadım yine hatalı dedi. Galiba folk'u beğenmediler. illede public olacak yani

January 24, 2018

ilkealtinpulluk

public yerine community olmaz mıydı?

March 2, 2017

Selmanbgrynk

'Community' halk değil de belirli bir topluluktan bahsederken kullanılır

December 6, 2018

birol.k.as

Love neden olmuyor

December 16, 2018

MehmetAliBey7733

Public likes women yazınca kabul ediyor

July 18, 2019

Murat-TRK

Halk bir topluluk ifadesi olduğuna göre public çoğul olarak değerlendirilebilir mi?

August 8, 2014

Selcen_Ozturk

hayir. Türkcede de ayni sekilde tekil kullanilir, "Halk kadınları severler." olmadigi gibi public de cogul algilanamaz

August 8, 2014

BARIS_KARAMAN

Halk cümleleri kanıksadı :)

November 28, 2015

zeo232692

What

December 19, 2017

zeo232692

???

December 19, 2017

Saint341

The folk likes women. 'nın neyini beğenmediniz. Folk : Halk değilmi ?

May 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.