Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I drink coffee in the morning."

Çeviri:Ben sabah kahve içerim.

4 yıl önce

5 Yorum


Esra832196

Ben sabahları kahve içerim dedim kabul etti :)

3 yıl önce

FurkanGndo7

"Kahveyi sabahları içerim" neden olmasın :/

1 yıl önce

AliMertTek3

Bu sadece sabahlari içerim anlamin da oluyor diğeri ise sabahlari kesin içerim anlamin da

8 ay önce

Ahmet19388

Evet doğru cevap ben sabahları kahve içerim

2 yıl önce

NazlDeirme

Evey aynen icimden geçir dim .sabah akşam kahve içerim ne demek ? lütfen cvp verin

1 yıl önce