1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They tried to finish the tes…

"They tried to finish the test."

Fordítás:Próbálták befejezni a tesztet.

July 26, 2014

10 hozzászólás


racmih

A próbálták helyett a megpróbálták szót használom. Ez helytelen?


tothcila

Teljesen helyes. Nekem sem fogadta el. Újra bejelentem.


vCsiszerLorant

Én is jelentettem.


eminens2

Helyes, és el is fogadja. 2019.11.04.


MZs1977

Többször meghallgattam, de most is try-t hallok tried helyett.


Cadtamas

Minden masodik valaszt jelentek, de nem javitanak egyet sem.


tothcila

Lehet, hogy több irányból várják a megerősítéseket. Nekem korábban mindig válaszoltak. Mostanában nem.


MartonGeza

Az angol "test" szó magyar FORDÍTÁSA sokféle lehet (vizsga, dolgozat, próba, stb.) csak NEM "teszt"


n.k.zsuzsa

A teszt mellett lehet még pörkölőtál és teknősbékapáncél is. :o)


Irma947439

Próbálták helyet megpróbálták miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.