"They tried to finish the test."

Fordítás:Próbálták befejezni a tesztet.

4 éve

6 hozzászólás


racmih
racmih

A próbálták helyett a megpróbálták szót használom. Ez helytelen?

4 éve

tothcila
tothcila

Teljesen helyes. Nekem sem fogadta el. Újra bejelentem.

4 éve

vCsiszerLorant

Én is jelentettem.

1 éve

MZs1977
MZs1977

Többször meghallgattam, de most is try-t hallok tried helyett.

4 éve

Cadtamas

Minden masodik valaszt jelentek, de nem javitanak egyet sem.

4 éve

tothcila
tothcila

Lehet, hogy több irányból várják a megerősítéseket. Nekem korábban mindig válaszoltak. Mostanában nem.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.