A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They tried to finish the test."

Fordítás:Próbálták befejezni a tesztet.

0
4 éve

6 hozzászólás


racmih
racmih

A próbálták helyett a megpróbálták szót használom. Ez helytelen?

5
Válasz3 éve

tothcila
tothcila

Teljesen helyes. Nekem sem fogadta el. Újra bejelentem.

3
Válasz3 éve

vCsiszerLorant

Én is jelentettem.

1
Válasz1 éve

MZs1977
MZs1977

Többször meghallgattam, de most is try-t hallok tried helyett.

2
Válasz4 éve

Cadtamas

Minden masodik valaszt jelentek, de nem javitanak egyet sem.

0
Válasz4 éve

tothcila
tothcila

Lehet, hogy több irányból várják a megerősítéseket. Nekem korábban mindig válaszoltak. Mostanában nem.

1
Válasz3 éve