"The friend shows her hair."

Fordítás:A barát megmutatja a haját.

July 26, 2014

4 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


ghotro

Ez nekem most nem világos. A her mire utal?A barát az egy férfi,aki megmutatja a haját egy nőnek? Vagy a her arra utal,hogy a saját haját mutatja meg valakinek? Mert ebben az esetben a barát nőnemű lenne. Vagy pedig a barát akiről nem tudni,hogy férfi vagy nő,megmutatja egy nő haját egy harmadik személynek?


Xelph

Bármelyik, de a legvalószínűbb, hogy a barát egy nő, aki a saját haját mutatja meg. De nem ez a lényeg.


aptg.gabi

Az lehet, hogy nem ez a "lényeg", de jó érzés lenne tudni, hogy mit jelent pontosan a lefordítandó, lényegtelen mondat! :)


Szabarine

még ilyen hülye mondatot!!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.