"I did not eat cheese yesterday."

Traducere:Eu nu am mâncat brânză ieri.

July 26, 2014

7 comentarii


Lin725128

E corect I did not eat. Verbul auxiliar did, deja ne arata ca actiunea e in trecut. Dupa se pune verbul la infinitiv, adica eat. Did not eat.

July 4, 2018

keiranbb

ieri nu am mancat branza....cred ca ar fi o alta varianta

December 27, 2016

ontadumitr

Eu n-am mâncat ieri brânză

July 26, 2014

fantomitzah

Adăugat, mersi!

July 26, 2014

ana854416

Este o eroare,,, nu apare variantele de răspuns,,, si nu pot continua exercițiul.

April 28, 2019

dumitru-05

1 variantă- I did not ate cheese yesterday 2 variantă- I did not eat cheese yesterday. Ambele sunt corecte , dar mi s-a dat să aleg varianta corectă.

May 21, 2018

BenYoung84

Nu. "I did not ate cheese yesterday" este absolut falsă.

March 21, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.