Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I did not eat cheese yesterday."

Traducere:Eu nu am mâncat brânză ieri.

acum 4 ani

8 comentarii


Lin725128

E corect I did not eat. Verbul auxiliar did, deja ne arata ca actiunea e in trecut. Dupa se pune verbul la infinitiv, adica eat. Did not eat.

cu 3 luni în urmă

ontadumitr

Eu n-am mâncat ieri brânză

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Adăugat, mersi!

acum 4 ani

keiranbb

ieri nu am mancat branza....cred ca ar fi o alta varianta

acum 1 an

CristinaMa955608
cu 8 luni în urmă

darkdragon606445

Corect este i did not ate cheese yesterday

cu 7 luni în urmă

Andreea373016

Nu trebuia ''ate''?

cu 6 luni în urmă

dumitru-05

1 variantă- I did not ate cheese yesterday 2 variantă- I did not eat cheese yesterday. Ambele sunt corecte , dar mi s-a dat să aleg varianta corectă.

cu 4 luni în urmă