"I did not eat cheese yesterday."

Traducere:Eu nu am mâncat brânză ieri.

July 26, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


Lin725128

E corect I did not eat. Verbul auxiliar did, deja ne arata ca actiunea e in trecut. Dupa se pune verbul la infinitiv, adica eat. Did not eat.


keiranbb

ieri nu am mancat branza....cred ca ar fi o alta varianta


LunaBarcelona

De ce caş nu e corect ??


ontadumitr

Eu n-am mâncat ieri brânză


fantomitzah

Adăugat, mersi!


ana854416

Este o eroare,,, nu apare variantele de răspuns,,, si nu pot continua exercițiul.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.