1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben beyaz sabun kullanırım."

"Ben beyaz sabun kullanırım."

Çeviri:I use the white soap.

July 26, 2014

5 Yorum

Konu önem sırasına göre

saidnursi

"ben beyaz sabunu kullanırım" olmayacak mı diğeri öyleydi

February 1, 2015

ilker.alti

"I use the white soap" çevirisine, "ben beyaz sabun kullanırım" yanlış dedi demin. şimdi yanlış dediği çeviriyi kendi yapıyor. ikisinden birinde yanlışlık var.

February 6, 2015

ufukyayla

Kesinlikle haklısınız, aynen bende de oldu. Bunu yazmak yorumlara için girmiştim, baktım siz yazmışsınız.

February 9, 2015

Oguzdok

Tam çevirisi "Ben beyaz sabunu kullanırım" olmalı. Ben beyaz sabun kullanırım "I use white soap" olur.

Raporladım.

February 20, 2015

fatmaunver88-

Duzeltin hala hatalii

February 20, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.