1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben beyaz sabun kullanırım."

"Ben beyaz sabun kullanırım."

Çeviri:I use the white soap.

July 26, 2014

5 Yorum


saidnursi

"ben beyaz sabunu kullanırım" olmayacak mı diğeri öyleydi


ilker.alti

"I use the white soap" çevirisine, "ben beyaz sabun kullanırım" yanlış dedi demin. şimdi yanlış dediği çeviriyi kendi yapıyor. ikisinden birinde yanlışlık var.


ufukyayla

Kesinlikle haklısınız, aynen bende de oldu. Bunu yazmak yorumlara için girmiştim, baktım siz yazmışsınız.


Oguzdok

Tam çevirisi "Ben beyaz sabunu kullanırım" olmalı. Ben beyaz sabun kullanırım "I use white soap" olur.

Raporladım.


fatmaunver88-

Duzeltin hala hatalii

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.