"Ben beyaz sabun kullanırım."

Çeviri:I use the white soap.

4 yıl önce

5 Yorum


saidnursi

"ben beyaz sabunu kullanırım" olmayacak mı diğeri öyleydi

3 yıl önce

ilker.alti

"I use the white soap" çevirisine, "ben beyaz sabun kullanırım" yanlış dedi demin. şimdi yanlış dediği çeviriyi kendi yapıyor. ikisinden birinde yanlışlık var.

3 yıl önce

ufukyayla
ufukyayla

Kesinlikle haklısınız, aynen bende de oldu. Bunu yazmak yorumlara için girmiştim, baktım siz yazmışsınız.

3 yıl önce

Oguzdok
Oguzdok

Tam çevirisi "Ben beyaz sabunu kullanırım" olmalı. Ben beyaz sabun kullanırım "I use white soap" olur.

Raporladım.

3 yıl önce

fatmaunver88-

Duzeltin hala hatalii

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.