A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The fair"

Fordítás:A vásár

4 éve

20 hozzászólás


AronSeidl

A korrektség miért nem jó, ha a korrekt igen? :O

4 éve

Harga
Harga

Jó az, úgy írják, hogy: "fairness"

8 hónapja

PinterDoro

Hát én ezt most nem értem a fair piacot és korrektet is jelent?:/nem akarom rosszul megtanulni aki tud segítsen legyen szíves köszönöm:)!

2 éve

NikolettaLiptai

Melléknévként használva becsületes, főnévként használva vásár.

2 éve

muszlimah

Piac is jo..

4 éve

Attila44

A tisztességet is elfogadja? (nem mertem kipróbálni:))

3 éve

bositsmiklos

nem, de nem értem miért nem

3 éve

KonyeSzandi

Most ezt hogyan is kell kimondani? Egyszerűen nem értem.

3 éve

pudi530

Valaki segísen már. Az időjárásnál találkoztam ezzel a "fair" szóval, azt hittem ez azt jelenti hogy száraz idő. Ez így jó ?

3 éve

zettisch

Én is így voltam vele, szerintem el kéne fogadnia, vagy tévedek?

3 éve

Eszti9119

És mi a helyzet a becsülettel? Miért nem fogadja el?

2 éve

robaking111

és mi köze a vásárnak a témához

2 éve

blkatalin

talán így: a vásár a főtéren lesz , vagy : a vásár idején nem járnak a buszok

bár mindkét esetet csak tippelem

2 éve

GulysBarba

Nem lehet kihallani

2 éve

SzabolcsBe7

Kirakodovasar miert nem jo?

2 éve

szellmihal

Hafer lehet

8 hónapja

RczAndrsBo

"A korrekt" - ilyet biztos, hogy nem mondunk magyarul - nem kell kirakni a névelőt !

5 hónapja

dztunde

Kihagytam az "a"-t mivel ebben az esetben magyartalan szerintem.

3 éve

benedek302116

sz*rul ejti ki

1 éve

Harga
Harga

Próbáld jobban!

3 hónapja

Kapcsolódó fórumok