1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Animals sleep from March to …

"Animals sleep from March to August."

Traducere:Animalele dorm din martie până în august.

July 26, 2014

11 comentarii


sabinalivia1

Nu trebuia "the animals" ca sa se traduca "animalele"?


fantomitzah

În engleză, când folosești un substantiv la plural nearticulat, te referi în general (la toate animalele din lume).
Când folosești cu ”the”, te referi în particular (la anumite animale, eventual pe care le ai în față).
Dar în română subiectul propoziției nu poate fi un substantiv nearticulat, de aceea ambele se traduc prin ”animalele”, iar la traducerea în sens invers se acceptă variantele și cu și fără ”the”.


StuparuAnd

Mulțumesc acum am înțeles


andrey3D

Dece spune flip in loc de sleep?


EdaKurt4

Unde? Nu e niciun flip.


fb...dan_dan

Animalele dorm din martie in august . (se subînțelege " până " . In plus , nu apare "until " )


EmanuelaP286

Doamne fereste ce propozitii


mariatoma19

De ce nu pot trece mai departe dacă am scris corect


DanGradila1

Eu nu inteleg ,,de ce tipi,,strigi asa, cand vorbesti???Esti surda???

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.