Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Arkadaşım ve ben bir file dokunduk."

Çeviri:My friend and I touched an elephant.

0
4 yıl önce

6 Yorum


soner67

I and my friend touched an elephant neden doğru değil birinde arkadaşım ve ben file dokunduk diyoruz birinde ben ve arkadaşım ... sonuçta anlam aynı

3
Cevap ver3 yıl önce

Alkizilo

Bu sorunun cevabini mumkunse bende ogrenmek istiyorum

0
Cevap ver3 yıl önce

Zeynep--__Sude

Bende

0
Cevap ver1 ay önce

iroh1

"me and my friend touched an elephant." da doğru değil mi ?

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. "me touched" doğru olmadığı gibi iki özne olunca da "me and my friend" yanlıştır. (günlük kullanımda kullanılabilir bazen ama yanlış)

4
Cevap ver4 yıl önce

iroh1

teşekkürler.

0
Cevap ver4 yıl önce