1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ea ne citește ziarul."

"Ea ne citește ziarul."

Traducere:She reads us the newspaper.

July 26, 2014

8 comentarii

Sortat după prima postare

ALINASocia

Pana aici pronumele us nu apare nicaieri. Cum ar putea cineva care habar nu are engleza sa il traduca?!

September 23, 2017

PaulaNicol190542

De ce este us acolo si nu our?

October 1, 2015

HiMeCriss

Our = nostru, noștri, noastră, noastre. Us = (pe) noi, ne. Se numește cazul acuzativ, îl avem și noi în română, doar că la ei se pune după verb, la noi înainte. De exemplu: -El lovește -He hits me Sper că înțelegi acum !

November 18, 2018

Andrei713493

Poftim?!!

April 23, 2018

Miriam394179

Eu l-am uitat pe (the) pentru că nu l-am văzut.Trebuia să-mi fie acceptată propoziția!!

August 25, 2018

Miriam394179

De fapt până la urmă este ok☺

August 25, 2018

Denisa99804

Us inseamna nouă

January 19, 2019

danpostoli

Buna Duo

September 19, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.