"Ea ne citește ziarul."

Traducere:She reads us the newspaper.

acum 4 ani

9 comentarii


ALINASocia

Pana aici pronumele us nu apare nicaieri. Cum ar putea cineva care habar nu are engleza sa il traduca?!

acum 1 an

PaulaNicol190542

De ce este us acolo si nu our?

acum 3 ani

Andrei713493

Poftim?!!

cu 7 luni în urmă

Cristi_Here
Cristi_Here

Our = nostru, noștri, noastră, noastre. Us = (pe) noi, ne. Se numește cazul acuzativ, îl avem și noi în română, doar că la ei se pune după verb, la noi înainte. De exemplu: -El lovește -He hits me Sper că înțelegi acum !

acum 3 săptămâni

DavidPlays4

The correct form is She reads our news paper

acum 1 an

ALINASocia

Nope

acum 1 an

Cristi_Here
Cristi_Here

No, this means: Ea citește ziarul nostru. The correct form is up above, but there is no explanation, which is not your fault.

acum 3 săptămâni

Miriam394179

Eu l-am uitat pe (the) pentru că nu l-am văzut.Trebuia să-mi fie acceptată propoziția!!

cu 3 luni în urmă

Miriam394179

De fapt până la urmă este ok☺

cu 3 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.