"I go."

Çeviri:Ben giderim.

July 26, 2014

25 Yorum


VarusBey

Artık seninle duramam Bu akşam çıkar giderim Hesabım kalsın mahşere Elimi yıkar giderim

Sen zahmet etme yerinden Gürültü yapmam derinden Parmaklarım üzerinden Su gibi akar giderim

Artık sürersin bir sefa Ne cismin kaldı ne cefa Şikayet etmem bu defa Dişimi sıkar giderim

Bozar mi sandın acılar Belaya atlar giderim Kurşun gibi mavzer gibi Dağ gibi patlar giderim

Kaybetsem bile herşeyi Bu aşkı yırtar giderim Sinsice olmaz gidişim Kapıyı çarpar giderim

Sana yazdığım şarkıyı Sazımdan söker giderim Ben ağlayamam bilirsin Yüzümü döker giderim

Köpeklerimden kuşumdan Yavrumdan cayar giderim Senden aldığım ne varsa Yerine koyar giderim

Ezdirmem sana kendimi Gövdemi yakar giderim Beddua etmem üzülme Kafama sıkar giderim

October 13, 2016

fregenkral

sen hangi alemdesin

January 13, 2017

mehtapferylmz

kardeş sen iyi misin?

December 24, 2017

Yiit995848

Olum oruspu çoçuğu

August 17, 2019

udsar

gidiyorum yazdım kabul etmedi ya da ben gidiyorum. ben giderim ne acaba?

August 27, 2015

sawashian

I go = Giderim / Geniş zaman /// I am going = Gidiyorum / Şimdiki zaman/// ('I am going to' gelecek zaman için de kullanılıyor. Bu konuyu ayrıca araştırınız. I went = Gittim / Geçmiş zaman/// I was going to = Gidiyordum / Future in the Past/// I will go = Gideceğim / Gelecek zaman/// I have gone = Present Perfect Tense (Bu zaman kavramı bizde yok, bu konuyu da ayrıca araştırınız.)/// I had been going to = Gidiyordum / Past Perfect Continuous/// I had gone = Gitmiştim / Mişli geçmiş zaman

July 30, 2017

Ece376893

Ben gidiyorum i going olur burda geniş zamandan bahsediliyo

October 7, 2017

nur184800

ya evet yanlislik oluyo bazan cunki bi kez bendede olmusdu ama yanlislik bendeymis ' bunu koymam gerekirmis

November 27, 2017

perihan186296

Hala geniş zamani işliyoruz

June 17, 2019

aintnobody1

Ben giderim o gider arkamdan tin tin eder

August 27, 2015

burakhan03

ben kaçar da olabilirdi

October 27, 2016

burakbulaa

Giderim dedim doğru yaptım ama fare işaretçisini "go"nun üstüne getirdiğimdiğimde "gitmem" yazıyordu. Neden öyle bişey olmuş, hata mı?

July 30, 2016

serdad1

ben gitim yazdım olmadı

April 17, 2017

Talia326761

ben giderimi büyük harfle yazdım yanlış dedi

May 7, 2017

Distinct.

giderim ulen

June 27, 2017

Missrelia

Dogru yazdığım halde yanlış sayıp dogru cevaba yazdigimi yazmak neden aq

July 22, 2017

cihanmutlu95

altında gitmem yazıyor cevap giderim hata be

August 11, 2017

AsyaDoan1

Ben giderim olacakti

October 8, 2017

sude628351

Ben giderimin sonun nokta koymadım yanlıs dedi

October 26, 2017

YoYoKardel

I gaw mııı

November 26, 2017

Devrim325067

"giderim" yazdım kabul etmedi, mutlaka "ben" mi eklememiz gerekiyor?! "giderim" sözcüğü onsuz da beni ifade ediyor.

March 29, 2018

Pianst1

Kafama sıkar giderim!

August 14, 2018

MustafaEne261649

Kısa ve öz

January 19, 2019

aes3131

bunun neyini tartısıyosunuz :D

January 27, 2019

GachaNazlT

Diyorum ama anlamıyor halbuki doğru diyorum şimdi gidiyorum bye bye

June 26, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.