Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I go."

Çeviri:Giderim.

1
4 yıl önce

21 Yorum


udsar

gidiyorum yazdım kabul etmedi ya da ben gidiyorum. ben giderim ne acaba?

2
Cevap ver12 yıl önce

sawashian
sawashian

I go = Giderim / Geniş zaman /// I am going = Gidiyorum / Şimdiki zaman/// ('I am going to' gelecek zaman için de kullanılıyor. Bu konuyu ayrıca araştırınız. I went = Gittim / Geçmiş zaman/// I was going to = Gidiyordum / Future in the Past/// I will go = Gideceğim / Gelecek zaman/// I have gone = Present Perfect Tense (Bu zaman kavramı bizde yok, bu konuyu da ayrıca araştırınız.)/// I had been going to = Gidiyordum / Past Perfect Continuous/// I had gone = Gitmiştim / Mişli geçmiş zaman

4
Cevap ver1 yıl önce

aintnobody1

Ben giderim o gider arkamdan tin tin eder

0
Cevap ver12 yıl önce

Ece376893

Ben gidiyorum i going olur burda geniş zamandan bahsediliyo

0
Cevap ver10 ay önce

AsyaDoan1

Ben gidiyorum olmasi lazım

0
Cevap ver10 ay önce

nur184800

ya evet yanlislik oluyo bazan cunki bi kez bendede olmusdu ama yanlislik bendeymis ' bunu koymam gerekirmis

0
Cevap ver8 ay önce

VarusBey

Artık seninle duramam Bu akşam çıkar giderim Hesabım kalsın mahşere Elimi yıkar giderim

Sen zahmet etme yerinden Gürültü yapmam derinden Parmaklarım üzerinden Su gibi akar giderim

Artık sürersin bir sefa Ne cismin kaldı ne cefa Şikayet etmem bu defa Dişimi sıkar giderim

Bozar mi sandın acılar Belaya atlar giderim Kurşun gibi mavzer gibi Dağ gibi patlar giderim

Kaybetsem bile herşeyi Bu aşkı yırtar giderim Sinsice olmaz gidişim Kapıyı çarpar giderim

Sana yazdığım şarkıyı Sazımdan söker giderim Ben ağlayamam bilirsin Yüzümü döker giderim

Köpeklerimden kuşumdan Yavrumdan cayar giderim Senden aldığım ne varsa Yerine koyar giderim

Ezdirmem sana kendimi Gövdemi yakar giderim Beddua etmem üzülme Kafama sıkar giderim

2
Cevap ver1 yıl önce

fregenkral

sen hangi alemdesin

0
Cevap ver1 yıl önce

kreonkaaria

kardeş sen iyi misin?

0
Cevap ver7 ay önce

burakhan03

ben kaçar da olabilirdi

2
Cevap ver1 yıl önce

burakbulaa

Giderim dedim doğru yaptım ama fare işaretçisini "go"nun üstüne getirdiğimdiğimde "gitmem" yazıyordu. Neden öyle bişey olmuş, hata mı?

1
Cevap ver2 yıl önce

serdad1

ben gitim yazdım olmadı

0
Cevap ver1 yıl önce

Talia326761

ben giderimi büyük harfle yazdım yanlış dedi

0
Cevap ver1 yıl önce

kafaadam

giderim ulen

0
Cevap ver1 yıl önce

Missrelia

Dogru yazdığım halde yanlış sayıp dogru cevaba yazdigimi yazmak neden aq

0
Cevap ver1 yıl önce

cihanmutlu95

altında gitmem yazıyor cevap giderim hata be

0
Cevap ver1 yıl önce

AsyaDoan1

Ben giderim olacakti

0
Cevap ver10 ay önce

sude628351

Ben giderimin sonun nokta koymadım yanlıs dedi

0
Cevap ver9 ay önce

YoYoKardel

I gaw mııı

0
Cevap ver8 ay önce

Devrim325067

"giderim" yazdım kabul etmedi, mutlaka "ben" mi eklememiz gerekiyor?! "giderim" sözcüğü onsuz da beni ifade ediyor.

0
Cevap ver4 ay önce

Pianst1

Kafama sıkar giderim!

0
Cevap ver8 saat önce