1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin neden izne ihtiyacın v…

"Senin neden izne ihtiyacın var?"

Çeviri:Why do you need permission?

July 26, 2014

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

receptoklu

why do you need the permission dedim .. kendimi geliştirmek için soruyorum ... ingilizcede bir ismin başına a/the getirmek zorundaydık ... burada neden the gelmedi ..bilen var mı

July 26, 2014

Selcen_Ozturk

genel olarak izinden bahsettiğimizde izin soyut bir kavram olduğundan sayılamaz ("babamdan izin aldım" diye düşünürsek mesela, izin burada sayılamaz bir şey, bir izin beş izin yok). sayılamayan isimlere a/an gelmez.

ama ruhsat tarzı mesela belirli bir izinden bahsedersek sayılabilir halde kullanılablir.

July 26, 2014

TanEr767552

Permit ile permission arasindaki 7 fark nedir friends

October 3, 2019

bernapartal

izin yerine neden day off olmaz? o da izin anlamına gelen bir phrasal değil mi,biri yardımcı olursa sevinirim

November 27, 2015

CanSS12

Neden izin yerine rest gelmez ki izin derken neyi kast ediyor burda

June 5, 2017

MNCvlg

İzin kelimesi ingilizce müsaade anlamına gelen permission olduğu gibi aynı zamanda kısa tatil anlamına gelen vacation ile de tanımlanabilir. Bu yüzden " Why do you need a vacation?" cevabı da doğru kabul edilmelidir...

December 18, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.