Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Senin neden izne ihtiyacın var?"

Translation:Why do you need permission?

0
4 years ago

5 Comments


receptoklu

why do you need the permission dedim .. kendimi geliştirmek için soruyorum ... ingilizcede bir ismin başına a/the getirmek zorundaydık ... burada neden the gelmedi ..bilen var mı

2
Reply4 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

genel olarak izinden bahsettiğimizde izin soyut bir kavram olduğundan sayılamaz ("babamdan izin aldım" diye düşünürsek mesela, izin burada sayılamaz bir şey, bir izin beş izin yok). sayılamayan isimlere a/an gelmez.

ama ruhsat tarzı mesela belirli bir izinden bahsedersek sayılabilir halde kullanılablir.

6
Reply4 years ago

bernapartal

izin yerine neden day off olmaz? o da izin anlamına gelen bir phrasal değil mi,biri yardımcı olursa sevinirim

0
Reply2 years ago

CanSS12

Neden izin yerine rest gelmez ki izin derken neyi kast ediyor burda

0
Reply1 year ago

MNCvlg

İzin kelimesi ingilizce müsaade anlamına gelen permission olduğu gibi aynı zamanda kısa tatil anlamına gelen vacation ile de tanımlanabilir. Bu yüzden " Why do you need a vacation?" cevabı da doğru kabul edilmelidir...

0
Reply7 months ago