"Senin neden izne ihtiyacın var?"

Çeviri:Why do you need permission?

4 yıl önce

5 Yorum


receptoklu

why do you need the permission dedim .. kendimi geliştirmek için soruyorum ... ingilizcede bir ismin başına a/the getirmek zorundaydık ... burada neden the gelmedi ..bilen var mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

genel olarak izinden bahsettiğimizde izin soyut bir kavram olduğundan sayılamaz ("babamdan izin aldım" diye düşünürsek mesela, izin burada sayılamaz bir şey, bir izin beş izin yok). sayılamayan isimlere a/an gelmez.

ama ruhsat tarzı mesela belirli bir izinden bahsedersek sayılabilir halde kullanılablir.

4 yıl önce

bernapartal

izin yerine neden day off olmaz? o da izin anlamına gelen bir phrasal değil mi,biri yardımcı olursa sevinirim

2 yıl önce

CanSS12

Neden izin yerine rest gelmez ki izin derken neyi kast ediyor burda

1 yıl önce

MNCvlg

İzin kelimesi ingilizce müsaade anlamına gelen permission olduğu gibi aynı zamanda kısa tatil anlamına gelen vacation ile de tanımlanabilir. Bu yüzden " Why do you need a vacation?" cevabı da doğru kabul edilmelidir...

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.