1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin neden izne ihtiyacın v…

"Senin neden izne ihtiyacın var?"

Çeviri:Why do you need permission?

July 26, 2014

8 Yorum


receptoklu

why do you need the permission dedim .. kendimi geliştirmek için soruyorum ... ingilizcede bir ismin başına a/the getirmek zorundaydık ... burada neden the gelmedi ..bilen var mı


Selcen_Ozturk

genel olarak izinden bahsettiğimizde izin soyut bir kavram olduğundan sayılamaz ("babamdan izin aldım" diye düşünürsek mesela, izin burada sayılamaz bir şey, bir izin beş izin yok). sayılamayan isimlere a/an gelmez.

ama ruhsat tarzı mesela belirli bir izinden bahsedersek sayılabilir halde kullanılablir.


Erkan3641

to permission neden olmaz to bence orada olmalı eyer olmaması gerekiyorsa neden ?


CitizenRiza

permission izin demek isim yani fiil değil o yüzden


TanEr767552

Permit ile permission arasindaki 7 fark nedir friends


bernapartal

izin yerine neden day off olmaz? o da izin anlamına gelen bir phrasal değil mi,biri yardımcı olursa sevinirim


CanSS12

Neden izin yerine rest gelmez ki izin derken neyi kast ediyor burda


MNCvlg

İzin kelimesi ingilizce müsaade anlamına gelen permission olduğu gibi aynı zamanda kısa tatil anlamına gelen vacation ile de tanımlanabilir. Bu yüzden " Why do you need a vacation?" cevabı da doğru kabul edilmelidir...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.