"Ben sokağa doğru koşarım."

Çeviri:I run towards the street.

4 yıl önce

9 Yorum


murat.erta

Aynen ya Bu ne to koyariz olmaz koymayiz karşımızda.yön belirtmek icin to koymuyormyz site yönetimi.sokağa doğru??

4 yıl önce

StellaMerlo

''To'' =''-e'' anlamına gelir. ''Toward'' kelimesi ''to'' kelimesinden ayrı olarak ''-e doğru'' anlamına gelir.

2 yıl önce

HulyaCakka

towards cok yakin olan e dogru. uzakta olan icin to kullanilir

2 yıl önce

GokhanCK

To towards ayni sey degilmi?

4 yıl önce

StellaMerlo

''Toward" kelimesinde zaten ''-e" var.Onun için tekrar "to" koymayız.

1 yıl önce

VernonWalter

bende towards yerine to dedim olmadı

3 yıl önce

MahdiMoltaji

Dusunurum ki "to" yani "ona" ve "towards" yani "ona dogru" olacaktir.

2 yıl önce

alibutik

toward değilde towards kullandık

1 yıl önce

AqinXudiye

I run the street de ilabiker

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.