"Ben sana doğruyu söylerim."

Çeviri:I tell you the truth.

4 yıl önce

6 Yorum


receptoklu

Neden say kullanamiyoruz

4 yıl önce

DrJava
DrJava

Say nesne almaz sonrasında ya söylenen söz kullanılır ya da that. She said "hey" gibi.

4 yıl önce

BurakCanOr

Say kullanabilirsiniz.. Yanlış demiyor..

3 yıl önce

yzb4
yzb4

Hayır, kabul etmiyor.

2 yıl önce

chablake1

Cevaba baktığımda "I tell you the truth" yazıyor. Ben "I say the truth to you" yazdığımda kabul etti ve bunun için mutluyum :)

1 yıl önce

narko26

I tell true to you. Kabul etmedi

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.