Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben sana doğruyu söylerim."

Çeviri:I tell you the truth.

0
4 yıl önce

6 Yorum


receptoklu

Neden say kullanamiyoruz

5
Cevap ver4 yıl önce

DrJava
DrJava

Say nesne almaz sonrasında ya söylenen söz kullanılır ya da that. She said "hey" gibi.

6
Cevap ver3 yıl önce

BurakCanOr

Say kullanabilirsiniz.. Yanlış demiyor..

0
Cevap ver2 yıl önce

yzb4
yzb4

Hayır, kabul etmiyor.

0
Cevap ver1 yıl önce

chablake1

Cevaba baktığımda "I tell you the truth" yazıyor. Ben "I say the truth to you" yazdığımda kabul etti ve bunun için mutluyum :)

0
Cevap ver9 ay önce

narko26

I tell true to you. Kabul etmedi

0
Cevap ver7 ay önce