A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He does not want to accept the new computer."

Fordítás:Nem akarja elfogadni az új számítógépet.

4 éve

6 hozzászólás


Unauna1

"Ő nem akarja elfogadni az új számítógépet" nem jó. - De miért nem?! Jelentettem hátha....

4 éve

bence86

egy kérdésem van, miért nem wants és miért want ha He ?

3 éve

Gy.B.

A legelső órák egyikében ahol a simple present igeidőt tanulja az ember, ott elmagyarázzák minden kezdő angolosnak.

Kijelentő mód:

I / you / we / they + want he / she / it + wants

Kérdéseknél és tagadásnál KÖTELEZŐ a "do" segédige RAGOZOTT alakját használni. Ilyenkor az igét nem ragozzuk.

do + I / you / we / they + want? does + he / she / it + want?

I / you / we / they + do not want he / she / it + does not want

3 éve

oregkvinto

a múltkor én is megkérdeztem,és az volt a válasz hogy a segédige jelzi a does. does és wants együtt nem szerepelhet!legalábbis én így értelmeztem!!!

3 éve

barnak01
barnak01

Nem szeretné helytelen nem akarja helyes. Szerintem mind a kettő jó megoldás. Vagy nem?

3 éve

oregkvinto

szerintem igazad van!jelentsd!

3 éve