1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Çocuğun bıçakla oynamasına m…

"Çocuğun bıçakla oynamasına müsaade etme."

Çeviri:Do not let the child play with the knife.

July 26, 2014

18 Yorum

Konu önem sırasına göre

kedicim

play in başına to koyarsakta doğru olur mu acaba?

August 30, 2016

hpeltek

Play mastar ise bayında neden 'to' yok

October 1, 2018

fatmaunver88-

Neden s takisi yok plays soyle olmaz mi do not let that the child plays with the knife

February 23, 2015

ozlena

ipucunda neden permission kelimesi var ve neden kabul etmiyor

March 7, 2015

LeventOzturk

Do not let the child play with the knife cümlesi neden olmuyor?

March 28, 2017

Hseyinsar5

Bunu doğru kabul ediyor

June 22, 2017

NLGNSRMN

aynısını düşündüm, müsade etme ve izin verme aynı şey, hatası nerde acaba?

April 15, 2017

TCAysenAkay

Cevao o zaten

May 17, 2019

OnurCahitY

Resmen İngilizceden soğutan sevimsiz bir cümle.

April 14, 2019

SabaBenzer

Neden 'to olmadığını izah eder misiniz? Şimdiye kadar öğrendiklerimize ters bir durum var sanki

April 19, 2019

hssenveli

I am bilingual and I am pretty sure there is nothing wrong with this sentence. Let the child "plays" would also be incorrect.

I would appreciate it if they told me what's wrong with it.

April 19, 2016

TCAysenAkay

Allow neden olmuyor

May 17, 2019

Jokomik

do not permission that child plays with knife

neden olmuyor ?

October 3, 2018

SabineBergmann1

Do not permit (burada permission yanliş ) ve " that the child" (sadece "that child" olmaz)

June 7, 2019

A--U

"child play" değil de "child to play" olması gerekmez mi? bence doğrusu arada "to" olması.

December 18, 2018

LingOzi

Causative denilmektedir. Have, let, make, get fiilleriyle birine birşey yaptirma birşey yaptırma, musade etme durumlarinda etken-ettirgen fiil durumuna göre çekimleri değişir. Burada let fiili ile birine müsade etme durumu soz konusudur. Bu tur durumlarda " ... let ozne V1 nesne ..." şeklinde kullanilir. Örnekler; - My husband let me drive his car (kocam arabasini sürmeme izin verdi) - After exam the teacher let us go home (sınavdan sonra öğretmen eve gitmemize izin verdi).

Nit: tabi bilgilerim dogruysa...

June 29, 2019

emine613089

Play in başında to niye yok mastar değil mi

July 4, 2019

faruk611698

"Do not allow the child to play with the knife" oluyor. 01 Ekim 2019

October 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.