1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "نأكل سمك الليلة."

"نأكل سمك الليلة."

الترجمة:We eat fish tonight.

July 27, 2014

25 تعليقًا


nadah159

اول شي بدنا الليلة tonight بينما today هي نهار يعني عكس تماما مافينا نحط willلانو مستقبل قريب willمنستخدما لخطة مستقبلية وبإرادتك وال a قبل الfish مإلا داع بهي الجملة .. ...إن شالله كون فدتكن


iecM8274

عفوا morning هي الصباح بس today هو اليوم كله و night هي الليلة بالتحديد وشكرا


Seashell128040

Why tonight not night


OubaTamim

I think the same


Ali954897

Tonight we eat fish


NorElDin

ليه are eating خطأ ؟؟؟


GunnyTunes

تم التصحيح.


Esraakasse1

اعتقد لانه ليس مضارع مستمر ،بمعنى انه الحدث مش هيستمر فترة طويلة في الوقت الحالي


5xXw7

لان ده مضارع مستمر يعني حاجة بتحصل دلوقتي


Nouran.negm

what about "eats" ?


mahmoud-adel

we eat fish today ؟


yassinekha115897

U should be to use will in future


amanialawneh

حطيت tonight اول كلمه ليش خطا مهي نفس المعنى


dIcB11

لم افمها


AlmogBenTz1

"فَي إيس إيتش"؟


tanjawi4

دلنجو ساعدوني


QEYv16

مش قولنا سمك؟! يعنى جمع .. ليه fishs غلط؟!!!


nacer31

صحيحة لا ؟ tonight we eat fish .


Fmam101

ليش نضيف to


MouhcenCha

We eat a fish tonight لماذا خطأ


eren-yeager1

انا لا افهم كيف ناكل سمك الليلة هي we eat fish tonight عندما كتبتها قالوا لي انه خطا لماذا؟؟؟


AlAELDINMO1

Beef يعني شنو؟؟


gina903767

Tonight we eat fish دي غلط ليه

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.