1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "El mănâncă fructe."

"El mănâncă fructe."

Traducere:He eats fruit.

July 27, 2014

11 comentarii


VladP111

Nu trebuia să fie "fruits” in loc de "fruit" ?


OnyOana12

Care este defapt forma corecta pentru acesta propozitie?


nunutotu

Și "fruit" și "fruits" este corect, sunt două moduri de traducere "diferite" dar înseamnă același lucru


andreeassss

Nu pot apasa link-ul


Beti885971

Fruit= fruct si fruits= fructe. Apoi ,Ea mananca fructe. Fructe= fruits.


Denisamicu

Dar m-am incurcat ..


Nicolae930726

Nu inteleg ...accepta si singulatul si pluralul lui" fruit"

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.