Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, kuşa ulaştı."

Çeviri:He reached the bird.

0
4 yıl önce

9 Yorum


devranb

Neden arrived kullanılmıyor?

4
Cevap ver3 yıl önce

Cansu.....
Cansu.....

arrived bir yere varma anlamına geliyor

1
Cevap ver2 yıl önce

anaksimandros

Burada neden to the bird kullanamıyoruz?

1
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

reach something: bir şeye ulaşmak

fiilleri yanlarına gelen/gelmeyen edatlarla öğrenmelisiniz

10
Cevap ver14 yıl önce

tuggcee27

Merhaba, bunun için yararlanacağımız elektronik sozluk var mı?

1
Cevap ver1 yıl önce

emre331204

Saaane

0
Cevap ver7 ay önce

emre331204

Saaane

0
Cevap ver7 ay önce

mikaildaglar

Bu cümle geçmiş zaman cümlesi. Neden did kullanılmıyor

1
Cevap ver3 yıl önce

vvsey
vvsey

Normalde "did", soru ve cevap ile kullanılıyor. She reached the bird. Did she reach the bird? Yes, she did. Yes, she reached the bird. Ve vurgulamak istersem, böyle olabilir: (yes,) she did reach the bird. Ama normal cümlede "did" yok. Geçmiş zaman fiil'de kullanılır (reachED), did'e ihtiyaç yok. Bir cümlede "did" ve "reached" beraber olmaz. O yanlış.

4
Cevap ver12 yıl önce