1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O, kuşa ulaştı."

"O, kuşa ulaştı."

Çeviri:He reached the bird.

July 27, 2014

9 Yorum


anaksimandros

Burada neden to the bird kullanamıyoruz?


Selcen_Ozturk

reach something: bir şeye ulaşmak

fiilleri yanlarına gelen/gelmeyen edatlarla öğrenmelisiniz


Cuche_83

Merhaba, bunun için yararlanacağımız elektronik sozluk var mı?


devranb

Neden arrived kullanılmıyor?


Cansu.....

arrived bir yere varma anlamına geliyor


mikaildaglar

Bu cümle geçmiş zaman cümlesi. Neden did kullanılmıyor


vvsey

Normalde "did", soru ve cevap ile kullanılıyor. She reached the bird. Did she reach the bird? Yes, she did. Yes, she reached the bird. Ve vurgulamak istersem, böyle olabilir: (yes,) she did reach the bird. Ama normal cümlede "did" yok. Geçmiş zaman fiil'de kullanılır (reachED), did'e ihtiyaç yok. Bir cümlede "did" ve "reached" beraber olmaz. O yanlış.


Anzorey

Sen bir harikasın. Açıklaman tamamen bir öğretmen tarzı.


Tura589487

Bu tamda benim kedim Halley için geçerli. O sarı gözlü açık renkli tekir bir kedi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.