"O, kuşa ulaştı."

Çeviri:He reached the bird.

July 27, 2014

7 Yorum


devranb

Neden arrived kullanılmıyor?

July 21, 2015

Cansu.....

arrived bir yere varma anlamına geliyor

February 17, 2016

anaksimandros

Burada neden to the bird kullanamıyoruz?

July 27, 2014

Selcen_Ozturk

reach something: bir şeye ulaşmak

fiilleri yanlarına gelen/gelmeyen edatlarla öğrenmelisiniz

July 27, 2014

tuggcee27

Merhaba, bunun için yararlanacağımız elektronik sozluk var mı?

February 23, 2017

mikaildaglar

Bu cümle geçmiş zaman cümlesi. Neden did kullanılmıyor

March 21, 2015

vvsey

Normalde "did", soru ve cevap ile kullanılıyor. She reached the bird. Did she reach the bird? Yes, she did. Yes, she reached the bird. Ve vurgulamak istersem, böyle olabilir: (yes,) she did reach the bird. Ama normal cümlede "did" yok. Geçmiş zaman fiil'de kullanılır (reachED), did'e ihtiyaç yok. Bir cümlede "did" ve "reached" beraber olmaz. O yanlış.

November 18, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.