"The man"

Tłumaczenie:Mężczyzna

4 lata temu

22 komentarze


krzychkul

Dlaczego mężczyzna nie piszę się "a man"

3 lata temu

MartynaS962983

A man piszemy, jeżeli nie chodzi nam o konkretnego mężczyznę. Jeżeli chodzi nam o tego, konkretnego mężczyznę, piszemy The.

3 lata temu

czarny21

Tak właśnie

2 lata temu

Nikola468193

Konkretny mężczyzna ☺

1 rok temu

luna38208

Czy chłopiec i mężczyzna to to samo

7 miesięcy temu

luna38208

Czy

7 miesięcy temu

Nikola132634

Ja napisałam panila i zaliczyło

2 lata temu

Ida5847

Niemożliwe

1 rok temu

Madziak200

The man to znaczy ten merzczyzna ale niewiem czemu tam nie było ,,the"

1 rok temu

jarek116403

the to jest ten

TAK MIŚLE

1 rok temu

Julia882907

The man. The to-i a man-męszczyzna= i męszczyzna

1 rok temu

madzia827305

Mówię mężczyzna a tu niv

11 miesięcy temu

Anna633337

Bjo

10 miesięcy temu

Anna633337

Bjjii

10 miesięcy temu

Anna633337

Gm

10 miesięcy temu

Anna633337

Zdevv

10 miesięcy temu

Anna633337

.j

10 miesięcy temu

MagdziaMsp

Ten mężczyzna

3 lata temu

happynatal

Co oznacza the

2 lata temu

Krystian

Ten ty dupku

8 miesięcy temu

Maria248844

Mmmm To jest podejżliwe

1 rok temu

Anna633337

Lhkkji

10 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.