1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "In the sugar"

"In the sugar"

Çeviri:Şekerin içinde

July 27, 2014

15 Yorum


aydinsafa

"Şeker içinde" neden kabul etmedi?


vefa7588

Şekerin içinde yazmalısın


Deniz460070

Seker icinde anlamsızzz


szuingiliz

Şekerin içindedir dedim kabul etmesi gerekmez miydi? Ha içinde ha içindedir


programci

Ingilizceyi buyuzden ogrenemiyoz. Ingiliz gibi dusunmek yani enaz bir sene ingiltere de yasamak gerek...


KayhanPolat

"Dir" eki veren bir takı yok cümlede, o yüzden sadece "İçinde" oluyor.


imanaz1

Bazen aynısı oluyor ama sen şekerin içindedir dediğinde her zaman içinde gibi bişey anlaşılıyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    "Şekerin içinde" ne demekki ben Türkçe çözemedim.


KayhanPolat

    Manası olmasına takmayın. Bir şeyin içinde ki başka bir şeyi tarif etmenin kalıbını öğrenelim bence. Burada önemli olan, "Şeker içinde" cümlesinin farklı olduğunu bu ters örnekle kafamıza yazmış olmaları. Mantık yürütmeye çalışmaktan çok, cümle kurmanın kurallarını öğrenmeye çalışmak gerek. Kuralları öğrenince mantıklı cümleleri biz kurarız inşallah :)


ElifNisaMa

    Sadece bir cumle.mesela "sekerin icinde tuz var" bunun gibi manasi olmayan cumlelerde biraz daha degisik dusunmek gerek


yavuz764788

    Birebir aynı kelimeyi yazdım hatalı dedi


hayati425509

    There is a spider in the sugar


Elchin.Ibrahimov

    "sekerin icinde" burda yalnis nerde?


Bruno673017

    Before there is something in the sugar you need to put something in the sugar.......

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.