Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The ducks"

Traducere:Rațele

acum 4 ani

14 comentarii


geolic

ratele=the ducks rate=ducks

acum 3 ani

Diana525521

He-el

acum 2 ani

Delia_Nicoletta

Imi zice si mie cineva persoanele din lb. Engleza in lb. Romana, Va rog

acum 3 ani

ghhddf

I-eu, you-tu, he,she-el,ea, we-noi, you-voi, they -ei,ele

acum 3 ani

BogdanMate3

Cum imi dau seama cand you e la singulat sau la plural?

acum 3 ani

Chugao
Chugao

Din context.

acum 2 ani

GheormaFra

Îţi dai seama că este la plural sau la singular după forma verbului

acum 2 ani

AleAlice2

După substantiv

acum 2 ani

Luleana1

You - pronume si inseama " tu"

acum 1 an

andrei308441

Ratele

acum 2 ani

Maria469021

The peoples

acum 2 ani

DariaBalan4

Hey

acum 1 an

Rares690442

Nu merge rate pentru ca este the

cu 7 luni în urmă

Daria753

E suprr simplu daca esti atent!!!

cu 4 luni în urmă