"The ducks"

Traducere:Rațele

July 27, 2014

14 comentarii


geolic

ratele=the ducks rate=ducks


Delia_Nicoletta

Imi zice si mie cineva persoanele din lb. Engleza in lb. Romana, Va rog


ghhddf

I-eu, you-tu, he,she-el,ea, we-noi, you-voi, they -ei,ele


BogdanMate3

Cum imi dau seama cand you e la singulat sau la plural?


[utilizator dezactivat]

    Din context.


GheormaFra

    Îţi dai seama că este la plural sau la singular după forma verbului


AleAlice2

    După substantiv


Luleana1

    You - pronume si inseama " tu"


Daria753

    E suprr simplu daca esti atent!!!


Rares690442

    Nu merge rate pentru ca este the

    Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.