"Güneyde hava daha iyidir."

Çeviri:The weather is better in the South.

4 yıl önce

5 Yorum


ibrahimhal13

"the weather in the south is better" kabul edilmedi. edilemezmiydi

3 yıl önce

talhaozdemir

the south yanlış bir kullanım değil mi?

4 yıl önce

kedicim
kedicim

kaç tane güney varki başında the var?

4 yıl önce

HseyinKEMA1

The weather in the south is better. Kabul etti.

1 yıl önce

hodoras
hodoras

The south a gerek var mı. Burada guneyi bolge olarak kullandigimiz icin mi the kullandik.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.