"O sanki sırrı biliyormuş gibi konuşur."

Çeviri:He speaks as if he knew the secret.

4 yıl önce

14 Yorum


kullanamadim

Arastirinca ogrendim ki as if /as though _miş gibi , sanki anlamini katarmis. [ Eğer temel cümlede geçmiş zaman kullanılırsa, diğer tarfta bir derece past tense kullanırız.   He is very sad. It seems as if he is going to cry.  Çok üzgün. Ağlayacak gibi (görünüyor).

Yesterday he was very sad. It seemed as if he was going to cry.  (Dün çok üzgündü. Ağlayacak gibiydi.) Alıntıdır ]

3 yıl önce

KanyBoy
KanyBoy

dediğine göre He speaks as if he knows the secret olması gerekmiyormu..?..

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Knows geniş zaman. Geçmiş zaman (knew) olmalı.

1 yıl önce

xGrandMasterx

neden knew oldu

3 yıl önce

xblackbrainx

Neden knew?

3 yıl önce

Furkan974141

Sırrı o andan önce bildigi icin gecmis zaman yani sırrı öğrendikten sonra o şekilde konusuyor ilk önce sırrı öğrenme eylemi gerceklesiyor sonra ona göre konusma gerceklesiyor

2 yıl önce

Furkan974141

Bu yüzden knew

2 yıl önce

cassyc

He talks like he knows the secret cumlesi neden gecersiz?

4 yıl önce

Viforvendetta

"talk" genelde "anlatmak" anlamında kullanılır
belki de kabul ediyordu ama bence farklı şeyler.
ve kabul etse bile "know" dediğin için yanlış cevabını almıs olabilirsin

4 yıl önce

ugursahiner

He talks like he knew the secret yazdım ama geçersiz sayıldı

4 yıl önce

MehmetAkif596305

Neden knew?

3 yıl önce

Yavutza
Yavutza

Neden if gerekli?

3 yıl önce

betl609843

'As if' kalıptır

3 yıl önce

king143955

yine yanlış yine yanlış off

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.