Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim arkadaşlarım benim yemeklerini yediğimi görmeyecekler."

Çeviri:My friends will not see that I eat their food.

4 yıl önce

4 Yorum


serhate

Bu cümlenin "my friends won't see me eating their meal" olarak çevrilememesinin nedeni nedir, ben böyle de söylenebiliyor sanıyordum

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu da olabilir, aslında biraz kullanım farkı var. olayın bi anını görmüşsek gerund (eating), tamamını görmüşsek infinitive (eat). burada bilemediğimiz için ikisi de olabilir. eksik alternatif gördüğünüzde lütfen rapor et tuşuna basın.

4 yıl önce

ercanberber

Olayın bir anını kısmını biraz açarmışsınız mümkünse başka örnek üzerinden

11 ay önce

Howyoudoing11

My friends won't see that i had eaten their foods.'u nasıl çeviririz?

3 hafta önce