1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want you to repeat the que…

"I want you to repeat the question."

Fordítás:Azt akarom, hogy ismételd meg a kérdést.

July 27, 2014

21 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Xelph

,,Megismétled"-del nem használjuk, mert az kijelentő mód, de a magyar felszólítóval használja: ,,ismételd meg!".

July 31, 2014

aptg.gabi

??? Nem értem. Ha én azt mondom (írom) : "Azt akarom, hogy megismételd!"-akkor nem szólítalak fel??? Pedig szerintem, de! :)

August 1, 2014

mango1948

Én is így írtam, de nem fogadta el, pedig a magyarban szerintem így is mondhatjuk.

September 12, 2014

Xelph

,,Akarom, hogy megisméTLED a kérdést.

Ez most miért nem jó?????"

Ezt írtad, kiemelem a hibát :-)

,,IsméTELD meg!" - a helyes ;-D

Nem sértésként írom

August 1, 2014

aptg.gabi

igazad van nem látok jól! :D az első hozzászólásod első szavát megismételd -nek olvastam! :)

August 1, 2014

fectroll

",,Akarom, hogy megisméTLED a kérdést." Hát ez meg mi a???????

April 16, 2015

senorana

Valaki látja itt a hogy fordítását? Mert nálam ez az angol I want you to repeat the question= Azt akarom ismételd meg a kérdést.De ilyenkor csak úgy a nemes egyszerűséggel hozzátehetem a hogyot????

August 30, 2014

vasvariistvan

Igen hozzáteheted.

August 6, 2019

Rka263549

Azt a kérdést akarom hogy meg ismételd.

Miért nem jó???

Azonnal jelentek!

October 1, 2019

Rka263549

Amúgy miért íja mindenki (jó nem mindenki) hogy:megisméTELD ??????????????????????? Ha,miért ?

October 1, 2019

zsalica

Akarom, hogy megismétled a kérdést.

Ez most miért nem jó?????

July 27, 2014

aptg.gabi

Szerintem jó és jelenteni kell.!

August 1, 2014

KrolyMayer

több való variációban válaszoltam. Mindig az aktuális választ kifogásolták, a korábbival szemben.Ez nem fair

July 30, 2014

aptg.gabi

Ha ezt veszed észre, akkor nem volt még idejük (fejlesztők) beírni több variációt és ebben az esetben csakis azt az egy megoldást fogadja el tapasztalataim szerint. No, de idővel... :D

August 1, 2014

HaIsmerszT

Akarom hogy ismeteld a kerdest. Ez nem jo?

August 25, 2014

miskei

szeretném hogy ismételd meg a kérdést - ezt az azonos tartalmú fordítást most miért nem fogadja el? ) I want = akarom, szeretném.

October 8, 2014

aptg.gabi

Mert még nem javították! Egyszer csak akarni-nak fogadja el a fordítást másszor elfogadja szeretni-nek is. Jelentsd!

October 9, 2014

Gy.B.

A want nem jelenti azt, hogy szeretném... Elég baj, hogy több helyen elfogadja a doulingo!

November 10, 2014

fectroll

Tényleg nem jelenti? Biztos vagy benne?

April 16, 2015

Gy.B.

Igen... Akar, kér, kíván... A százalékos gyakoriság legvégén kullog az "óhajt", ami nagyjából a szeretnémnek felel meg.

Nem mindegy hogy azt mondod I want... vagy I'd like...

April 16, 2015

fectroll

Valóban.

April 17, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.