"Oğlan yer."

Çeviri:The boy eats.

4 yıl önce

14 Yorum


Yusuf123557

The kelimesi cümleye nasıl bir anlam katıyor tam olarak bilen varmı

6 ay önce

betulyunus

aloooo

3 yıl önce

Ekrem881825

A koydugumuzda başa bir oğlan yer olmuyomu

2 yıl önce

blueman61

Neden the son eats olmuyor ?

2 yıl önce

MirhanIIK

Abi bir lik bisi yok ki illa A mi koycaz

2 yıl önce

erkan502783

A boy eats

2 yıl önce

sudenaz50661

A harfi yok kiiii

2 yıl önce

YusufEnesP2

Sağolun

1 yıl önce

Nurglzdemi2

Çok sacma

1 yıl önce

Emrahcvs

Saçmalık...

1 yıl önce

GlerYilmaz1

Doğru yaptım çünkü simple lara göre the ve a olarak ikiye ayrılır simple ın 3 çeşidi vardır

5 ay önce

GlerYilmaz1

Ben ders veriyorum

5 ay önce

Emre493975

S tanısının olamaması lazım he she it de konur sadece

4 ay önce

scottbr3akin

Boy eats doğru değil diyor ? Neden 'A' takısını getirmeliyim herhangi bir oğlan'dan bahsediyor olamaz mı ?

'Boy eats' dedim yanlış dedi 'A boy eats' doğrusuymuş ama neden ?

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.