"The man and the woman drink with the members."

Traducere:Bărbatul și femeia beau cu membrii.

July 27, 2014

5 comentarii
Această discuție este blocată.


MonicaZah

membri- se scrie in lb romana cu un singur ï', sg -membru, pl.-membri


Cruxulina

Da, doar că aici avem "the members" - articulat => membrii


ElidaConstantin

ca sa-ti fie mai usor si sa intelegi mai bine inlocuieste intotdeauna in sinea ta substantivul "membri" cu substantivul "oameni"-in lb.romana, bineinteles- si iti vei da seama mai usor cand este articulat si cand nu


Vlad865759

Continutul propozitiei suna ca din topor


dan831510

Si in l. romana merge: "maine merg sa beau cu un membru"

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.