1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Мне холодно!"

"Мне холодно!"

Çeviri:Ben üşüyorum!

May 20, 2020

4 Yorum


Ali494298

Bana sauk demek bu


SadiBorano

üşüdüm yazdım yemedi.... üşüdüm olsa ne olur, üşüyorum olsa ne olur!! çok basit te bir cümle... bence kabul edilmeli................:)))))))))))))


GokselKirca

Ruscada мне deniyor yani bana usuyorum gibi anlami gelsede burada ben usuyorum anlami kazaniyor onun icin ruslarin turkcesi bize garip geliyor yani bana usuyorum gibi gorunsede ben usuyorum olur


Burakcan95

"Ben üşüdüm" nasıl yazılır Rusçada? Bilen yazabilir mi ...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.