"Δεν είμαστε αντίθετοι με αυτό."

Μετάφραση:We are not against it.

July 27, 2014

8 σχόλια


nikoletta83346

Αν πω we are negative with this?

November 6, 2018

John-Crete

Αν πούμε "We are not against with this" είναι λάθος;

September 4, 2015

ssurprize

Ναι, επειδή το against δεν παίρνει άλλη πρόθεση.
against + αντικείμενο.

September 8, 2015

John-Crete

Ευχαριστώ!

September 8, 2015

VAg23

Γιατι το 'opposite' το περνει σαν λάθος ??

April 28, 2018

MarkosKama

"we are not against with it" δεν είναι σωστό?

August 20, 2018

Eleftheria780787

το opposite δε σημαίνει αντίθετος; Η πρόταση είναι Είμαστε αντίθετοι ...γιατί against και όχι opposite ; εδώ έχουμε επίθετο. ευχαριστώ

April 8, 2019

jaye16
Mod

Τότε θα πρέπει να πείτε ...."in opposition to" or "opposed to".

April 9, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.