1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Δεν είμαστε αντίθετοι με αυτ…

"Δεν είμαστε αντίθετοι με αυτό."

Μετάφραση:We are not against it.

July 27, 2014

15 σχόλια


MarkosKama

"we are not against with it" δεν είναι σωστό?


John-Crete

Αν πούμε "We are not against with this" είναι λάθος;


ssurprize

Ναι, επειδή το against δεν παίρνει άλλη πρόθεση.
against + αντικείμενο.


John-Crete

Ευχαριστώ!


Eleftheria780787

το opposite δε σημαίνει αντίθετος; Η πρόταση είναι Είμαστε αντίθετοι ...γιατί against και όχι opposite ; εδώ έχουμε επίθετο. ευχαριστώ


jaye16

Τότε θα πρέπει να πείτε ...."in opposition to" or "opposed to".


VAg23

Γιατι το 'opposite' το περνει σαν λάθος ??


nikoletta83346

Αν πω we are negative with this?


Taniathasta

''Δεν είμαστε εναντίον του''...Είναι σωστή και αυτή η ερμηνεία;


jaye16

Είναι ήδη μία από τις αποδεκτές μεταφράσεις στη βάση δεδομένων μας.

.Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ: 1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση: 2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.

Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΑ .


panikoskap

Η λέξη beer γράφεται μπύρα στα ελληνικά .διάβασε ένα λεξικό.


jaye16

Η λέξη "μπίρα" είναι δάνειο από την γερμανική λέξη bier που μας μεταδόθηκε μέσω της ιταλικής birra.


panikoskap

Δηλαδή το σχόλιό μου το στέλνετε στα σκουπίδια


jaye16

Γιατί το λες αυτό? Ποτέ δεν κάνουμε κάτι τέτοιο; Σας ευχαριστούμε για όλα τα σχόλια και προσπαθήστε να βοηθήσετε.


panikoskap

Ευχσριστώ για την ευγένιά σας

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.