1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Bu şehirde çok fazla insan y…

"Bu şehirde çok fazla insan yaşıyor."

Çeviri:В этом городе живёт много людей.

May 21, 2020

6 Yorum


yilmaz733759

Insanin ustune bastiginizda человек gosteriyor yazdiginizda люди bu nasil bir ogretim


hlya133608

Чеповек bir insandan bahsederken tekil olarak люди birden fazla insan yani çoğul insanlar olarak kullanılıyor


Zuli0818

Yanlış ipucu


MasterAhmet

Живут olması gerekmiyor mu?


ibrahim454158

Живут olması lazım


telegram-dtahb

Asıl takılmanız gereken mevzu люди'nin neden людей olduğudur.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.