1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Benim kız kardeşim tavuğu se…

"Benim kız kardeşim tavuğu sevmez, ama en azından onu çok güzel pişirir."

Çeviri:Моя сестра не любит курицу, зато очень хорошо её готовит.

May 21, 2020

3 Yorum


TayfunTy

моя сестра не любить курицу,зато она готовить её очень хорошо, Peki bunu neden kabul etmiyorsunuz ha?


Azeri_Salmanova

Kendilerine sorsan bilmezler yahu


Vlad637332

Моя сестра не любит курицу, зато очень хорошо её готовит. Моя сестра не любит курицу, зато ее очень хорошо готовит. Both sentences are correct. The meaning is not changing if " её" put after "хорошо" or put ahead "хорошо". ( I know it exactly because I`m native Russian. Я знаю это точно, потому что я русский). Duolingo! Pleasa take it into account.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.