1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They have not paid me since …

"They have not paid me since last month."

Çeviri:Onlar geçen aydan beri bana para ödemediler.

July 28, 2014

20 Yorum


omaromaro

onlar gecen aydan beri bana ödemediler... bu cevabin dogru secenekler icinde olmasi ferek...


brahim398198

Aynen katılıyorum. Ödeme deyince zaten para ödemesi anlaşılır. Ayrıca bir yerde money geçiyor da biz mi görmedik?


brahim398198

Aynen katılıyorum sana. Ödeme deyince zaten para ödemesi anlaşılır. Ayrıca bir yerde money geçiyor da biz mi görmedik?


cevatim

Paid sadece para odemesini mi ifade eder? Yani sadece odeme dense eksik mi olur


burhanzdemir

Olmaması lazım. Ben ekmek alırken elmasla ödeme yapmıyorum ki...


menekshe

Hahaaaa ama bazen ' you'll pay for your sins/ your mistakes' diyinca, sadece para anlaminda degil...hahaa...


cousra

Oo ihtiras kan intikam alirim bi dal


polivinil

Geçen aydan beri bana ödemediler kabul edilmedi, para ödemediler olacakmış düzeltilmeli.


alucra55

rapor ettiniz mi arkadaşlar?


lalelalelale

onlar gecen aydan beri bana odemediler dogru cevaptir, para sozunun karsiligi soruda yok.


selocan1903

buarada para kelimesi yokki


Besto6

Para kelimesi geçmiyor .sadece ödemediler (not paid) var . Bu yüzden “onlar bana geçen aydan beri ödemediler” de doğru kabul edilmeli


asper81

Money kullanilmamasina ragmen hatali diyor


MK1907

*Sol ayağımızı yere koyup yavaş şekilde iktiriyoruz ve kaykay a koyduğumuz zaman yatay olması gerekiyor . ( İlk denemenizde muhtemelen kafa üstü düşeceksiniz dikkatli olun.)

*Yeni başlarken kayacağınız yol düz olmalı daha kolay öğrenebilirsiniz.

*Yaklaşık bir 2 hafta düz sürmeyi tam olarak öğrendikten sonra ollie haraketine geçebilirsiniz. tam sürmeyi öğrenmeden haraket denemeyin hüsranla sonuçlanır.


SertanTeke1

onlar bana son aydan beri odeme yapmadilar yazdim yanlis dedi niye ?


ArifGneyGl

Bencede para geçmiyor odemeyi kabul etmiyorya...Geçen aydan beri bana ödeme yapmadılar.. kabul etmesi gerekir gibi


fatma218521

Benim cevabımıda kabul etmediler .

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.