1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They have not paid me since …

"They have not paid me since last month."

Çeviri:Onlar geçen aydan beri bana ödemediler.

July 28, 2014

29 Yorum


omaromaro

onlar gecen aydan beri bana ödemediler... bu cevabin dogru secenekler icinde olmasi ferek...


brahim398198

Aynen katılıyorum. Ödeme deyince zaten para ödemesi anlaşılır. Ayrıca bir yerde money geçiyor da biz mi görmedik?


brahim398198

Aynen katılıyorum sana. Ödeme deyince zaten para ödemesi anlaşılır. Ayrıca bir yerde money geçiyor da biz mi görmedik?


senayat

Onlar geçen aydan beri ödemedi


Elifkdmr

Telaffuz anlasilmiyor


cevatim

Paid sadece para odemesini mi ifade eder? Yani sadece odeme dense eksik mi olur


burhanzdemir

Olmaması lazım. Ben ekmek alırken elmasla ödeme yapmıyorum ki...


menekshe

Hahaaaa ama bazen ' you'll pay for your sins/ your mistakes' diyinca, sadece para anlaminda degil...hahaa...


cousra

Oo ihtiras kan intikam alirim bi dal


polivinil

Geçen aydan beri bana ödemediler kabul edilmedi, para ödemediler olacakmış düzeltilmeli.


alucra55

rapor ettiniz mi arkadaşlar?


lalelalelale

onlar gecen aydan beri bana odemediler dogru cevaptir, para sozunun karsiligi soruda yok.


erglturan

İyide arkadaşlar zaten parayı kapsamıyormu paind. Her hangi bir şey ödenmez verdik aldık denir. İngilizce, de para ödedim diye bir cümle yoktur.yanılıyorsam düzeltin


selocan1903

buarada para kelimesi yokki


Besto6

Para kelimesi geçmiyor .sadece ödemediler (not paid) var . Bu yüzden “onlar bana geçen aydan beri ödemediler” de doğru kabul edilmeli


asper81

Money kullanilmamasina ragmen hatali diyor


ArifGneyGl

Bencede para geçmiyor odemeyi kabul etmiyorya...Geçen aydan beri bana ödeme yapmadılar.. kabul etmesi gerekir gibi


SertanTeke1

onlar bana son aydan beri odeme yapmadilar yazdim yanlis dedi niye ?


fatma218521

Benim cevabımıda kabul etmediler .


MehmetZ836407

Money nerede arkadaşlar Ödemeyi nasıl yapacaksınız her ay geçen aydan beri ödeme yapmadım.


Akin1969

Bu türkçe çeviri işi çok saçma. Bence türkçe çeviri sorulmasa daha iyi. Lütfen kaldırın


NCdNlZ

Biz tavuğu ödemedik oluyorda , onlar ödemediler neden olmuyor. Anlamadım


Bulent-Ilgaz

Benim yanıtım da doğru olmalı. Çünkü "ödeme yapmadılar" ile "para ödemediler" arasında hiç anlam farkı yoktur.


TuncayTrka

Ingilizcesinde para yazmiyor neden Türkçesinde para diye çeviriyorsunuz?


alisenoglu

Buraya yazılanların bir değeri niye yok neden hatayı düzeltmiyorlar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.