1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Вчера был ещё февраль."

"Вчера был ещё февраль."

Çeviri:Dün hâlâ şubat ayıydı.

May 22, 2020

5 Yorum


Ysfaksy

"Dün hâlâ şubat ayıydı" diye bir cümleyi hayatım boyunca kullanmadım. Cevapta hatası var. "Dün şubat ayıydı" cevabının daha doğru ve mantıklı olduğunu düşünüyorum.


Emir769085

Kesinlikle haklısın


Windfall459

Google çeviriden mi yaptılar uygulamayı anlamadım böyle bir sürü saçma şey var Daha dün şubat ayıydı olması lazım bunun


DilnozaDil

Çok haklısınız


telegram-dtahb

Dün daha Şubat ayındaydık.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.