1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They had tried to sleep."

"They had tried to sleep."

Fordítás:Aludni próbáltak előtte.

July 28, 2014

6 hozzászólás


GergelyMol1

Előtte aludni próbáltak. Nem fogadta el.


Levente.Farkas

Próbáltak előtte aludni. Nem ette meg a bagoly. :(


Petiatti

"próbáltak előtte aludni" nem jó? :(


hrkeczreni

Én csak annyit irtam be hogy "aludni probaltak" es azt is elfogadta


barbaraakatona

Megpróbáltak előtte aludni. Ezt is vegyék be a lehetőségek közé, mert ugyanazt jelenti..


LszlGyrgy

Ez nem igaz.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.