A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They had tried to sleep."

Fordítás:Aludni próbáltak előtte.

4 éve

20 hozzászólás


GergelyMol1

Előtte aludni próbáltak. Nem fogadta el.

4 éve

rabovszky
rabovszky

próbáltak már aludni

3 éve

lhachtalion

Az elvileg nem jó, mert ennek az igeidőnek pont az a lényege, hogy valami előtt történik a dolog.

3 éve

IlonaSebes

De akkor az "azelőtt" szót kellene használni, mert az az időmeghatározás. A valami előtt helyre utal, nem időpontra.

2 éve

seherezade

Próbáltak előtte aludni. Nem fogadta el.

1 éve

tien761

ugyanezt nekem sem fogadta

1 éve

Levente.Farkas

Próbáltak előtte aludni. Nem ette meg a bagoly. :(

3 éve

Petiatti

"próbáltak előtte aludni" nem jó? :(

3 éve

barbaraakatona

Megpróbáltak előtte aludni. Ezt is vegyék be a lehetőségek közé, mert ugyanazt jelenti..

2 éve

gabocamano

IGAZ!!!!!!!!

1 éve

barnak01
barnak01

Korábban megpróbáltak aludni. Miért nem jó?

3 éve

gabbler1

Ird be amit hallasz erre meg a magyart keri :/ Sunyi bagoly

3 éve

Panda7373

A "már" sok esetben megvelelőbb a magyar nyelvben, mint az "addgra" vagy az "előtte".

3 éve

hrkeczreni

Egyáltalán miért kell az előtte??? Vki magyarázza már el lêgyszi

2 éve

hrkeczreni

Én csak annyit irtam be hogy "aludni probaltak" es azt is elfogadta

2 éve

tien761

megpróbáltak előtte aludni. Miért nem fogadta el?

2 éve

Tamas51

Úgy is jó. Jelezd.

2 éve

IlonaSebes

Miért nem jó a válaszom? Mi a különbség az "Előtte" és az "Azelőtt" között? Szerintem semmi! A válaszomat el kellett volna fogadni. Kérem, jobban figyeljenek a magyar nyelv szabályrendszerére!

2 éve

Mamika51

"Megpróbáltak előtte aludni". Ez miért nem jó?

2 éve

IlonaSebes

Mert az előtte helymeghatározás, az azelőtt pedig időpont meghatározása.

2 éve