"Sekreter kapının arkasındadır."

Çeviri:The secretary is behind the door.

4 yıl önce

6 Yorum


haances

The kullanmadan da cevabın doğru kabul edilmesi gerekir. Sekreter kapinin arkasindadir diye tanitilmis zaten, bunun ustune en basta bir daha tanitici kullanmak tamamen kullananin insiyatifinde olmali.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

mümkün değil. İngilizcenin kurallarına aykırı. Genel olarak tekil şeylerin başına the koymaya alışın. Hangi sekreter kapının arkasında? Zaten belirli bir sekreter durumunda olmalı, yani the lazım. Hadi herhangi bir sekreter vardır diyelim (saçma da olsa), o zaman da "a secretary" olmak zorunda.

4 yıl önce

xGrandMasterx

"...of the door." olması gerekmez mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir.

behind something: bir seyin arkasinda

behind of something diye bir sey yok

4 yıl önce

batuhanbalta

soory . I have a question . Door's ? is it possible

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, sonuçta orada kapının arkası derken aslında bir aitlik yok. yukarıda da yazdığım gibi "behind of the door" da diyemeyiz

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.