1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A spoon of sugar is enough."

"A spoon of sugar is enough."

Çeviri:Bir kaşık şeker yeterli.

July 28, 2014

13 Yorum


perfect1007

Of neye yarar bu cümlede


Selcen_Ozturk

of miktar belirtilirken her zaman kullanılır.

  • two boxes of chocolate: iki kutu çikolata
  • three glasses of water: üç bardak su
  • four kilograms of apples: dört kilogram elma

vs


vvsey

ŞekerDEN bir kaşık gibi söylerler


alican.dem

"Bir seker kasigi yeterli" anladim ben bu nasil soylenir ?


Viforvendetta

"a sugar spoon is enough" biraz tarzanca oldu emin değilim.


gkdeniz339936

Yanlış yerler "A spoon of sugar is enough" olcaktı ve of u unutmuşsun


Kazmabeg

X of y demek y'nin x'i demek değil midir ? Yani spoon of sugar şekerin kaşığı yani şeker kaşığı demek olmuyor mu ?


bayram4143

Neden of kullanildi anlamadım


nisanurnur1

Cooking ne saçmalama


BurcinDinc1

İs kelimesini duymadım off


Krat842320

"Of" cümlede bir şeyi belirtir, yer,miktar, zaman Örnek: land of legends ( efsaneler diyarı ) Key of door (Kapı anahtarı) Selcen_ozturk hanfendi güzel anlatmış kendisine teşekkür ederim.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.