"The seconds pass."

Çeviri:Saniyeler geçer.

4 yıl önce

10 Yorum


furkan9702

hayır arkadaşlar SECOND ikinci SECONDS saniyedir s farkı var

3 yıl önce

Shahrazad26

seconds = saniyeLER

1 yıl önce

ferdi48130

Rabia, Saniyeler geçiyor= Seconds are passing= to be +fiilin sonuna ing = yor yapar= zaman şimdiki zaman olur ama burada the seconds pass= saniyeler geçer = geniş zamanda kullanılmış. Not: to be= am, is, are.

3 yıl önce

yunusfidan

Saniyeler gecer yazdim olmadi. Diger bolumlerde 'ç' yerine 'c' kullanilabiliyordu bunda neden olmadi.

4 yıl önce

yunusfidan

Cevap verebilcek yok mu ?

4 yıl önce

selim486021

Internetin aciksa yazim yanlislarini algiliyr.yoksa olmasi gerektigi gibi yazmani istiyor

3 yıl önce

Zeynep438115

The second pass bilmiyor

3 yıl önce

reccap0

Benim gibi "ikinciler geçilir" diyerek coşan var mı aranızda? Oysa ben cevap verirken neler neler düşünmüştüm. Hayatta ikinci olursan seni geçen biri her zaman bulunur gibi bir anlamı var sanmıştım. Zalım İngilizce.

1 yıl önce

HayriyeKem

Saniyeler gecer yazdim kabul etmedi

1 yıl önce

lale666008

Kulübüme katılabiilirsiniz kodu=E6SWAG

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.