"Az elefánt alatt van?"

Fordítás:Is it under the elephant?

4 éve

6 hozzászólás


LaszloHorvath002

Meg kellene határozni, hogy mi van az elefánt alatt. Személy, vagy tárgy.

4 éve

Bagyes
Bagyes

Igazad van, szerinte nem személy. Én az "it"-et a mondat végére tettem, nem fogadta el. Bejelentettem, because úgy is jó.

4 éve

Bauer01

is there under the elephant? miért is nem jó???

3 éve

ZoGaMc

Köszi a segítséget

4 hónapja

AncsiGmri

Én is kérdezném, hogy miért nem jó az " Is there under the elephant?"

3 éve

Eszti9119

Mi a különbség a "below" és az "under" között?

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.