"Wedonotreadduringdinner."

Fordítás:Nem olvasunk vacsira alatt.

4 éve

14 hozzászólás


gorgeyeva

Vacsira alatt??

4 éve

Viktor_11
Viktor_11

Az hagyján, hogy elírták, de a helyes beírást nem elírásként érzékeli, hanem rendesen levonja a szívet...

4 éve

szabob74

Jelentettem!

3 éve

lazacz

Nem úgy mondanánk inkább, hogy vacsora közben?

4 éve

NikolettMo3

Egyet ertek, az ugy magyarosabb.

4 éve

Koroknairo

Vacsora közben is jó, de rossznak ítéli meg.

3 éve

Monika911518

Vacsira?!

1 éve

GarzsJohanna

nem engedi jelenteni, hogy a vacsira hibás. mert egymás után ugyanezt a mondatot adja. ha tovább akarok lépni, rájuk kell hagynom a vacsirájukat :D

1 éve

tothadam86
1 éve

Katalin5246

SZERINTEM, EZ CSAK EGY SIMA ELÍRÁS!

6 hónapja

Katalin5246

Nagyon megköszönnénk, ha már javítanák a " vacsirat" a megfelelő " vacsorára" Nemde???

6 hónapja

Katalin5246

Nohát- nohát!!! Most éppen a D. kedvéért,( hogy hadd mehessek már tovább ) szóról- szóra az állandóan helytelen választ adtam meg. ( NEM OLVASUNK VACSIRA ALATT ). És mit ad Isten, ezt sem fogadta el. Akkor, mi is van ezzel a fordítással?

6 hónapja

Revand
Revand

No és a közben miért nem jó?

5 hónapja

Revand
Revand

Szerinte még mindig a VACSIRA a helyes!

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.