"There is strength in numbers."

Traducere:Unde-s mulți puterea crește.

July 28, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


ElidaConstantin

...o fi vreo expresie pe care daca nu o cunosti nu ai cum s-o traduci astfel...


CorneaCons

Ce ați cerut se traduce așa : "Există putere în numere", care nu are nici o legătură cu versul din Hora unirii de Vasile Alecsandri,... Unde-s mulți, puterea crește... . Și dacă ați vrea să traduceți în engleză versul, ar fi mai potrivit așa :" Where are many, the power inreases", că să se înțeleagă ce a vrut să spună poetul.


ioanafery

Unde-s doi puterea creste??


IrinaMateescu

"In numarul mare" ?!?!?!


ontadumitr

"exista putere in numere" - asa ar fi traducerea in romana, dar nu: "este putere in numarul mare". Unde este cuvantul "mare"? si "numbers" = "numere" (plural), dar nu "numar" (singular). Revizuiti va rog, e cam gresita traducerea sau formularea in engleza.


susana2u

Unde s multi puterea creste. Este o expresie pe care o inveti ca atare

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.