"There is strength in numbers."

Traducere:Unde-s mulți puterea crește.

acum 4 ani

5 comentarii


ElidaConstantin

...o fi vreo expresie pe care daca nu o cunosti nu ai cum s-o traduci astfel...

acum 4 ani

IrinaMateescu

"In numarul mare" ?!?!?!

acum 4 ani

ontadumitr

"exista putere in numere" - asa ar fi traducerea in romana, dar nu: "este putere in numarul mare". Unde este cuvantul "mare"? si "numbers" = "numere" (plural), dar nu "numar" (singular). Revizuiti va rog, e cam gresita traducerea sau formularea in engleza.

acum 4 ani

ioanafery
ioanafery

Unde-s doi puterea creste??

acum 3 ani

Nicole548277

strenght ? ce inseamna

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.